От март 2020г са върнати пари при 96% от заявленията.
Авиокомпанията дава три възможности за клиентите си, които не могат да пътуват поради пандемията:
Програмата за лоялност, Privilege Club предложи на 14 август 75% повече мили при купуване, подаряване или трансфер на мили. След това, до 1 септември офертата е за 60% повече мили.
Също на 14 август обяви, че подновява четирите седмични полета до Лисабон.
Авиокомпанията изпрати екипажи и служители от Наземно обслужване да работят в кол центрове в опит да се справи с големия обем онлайн заявки и обаждания на клиенти.
Връщането на пари става при използване на автоматизираната система GDS.
По време на пандемията авиокомпанията не спря да лети със своите 30 боинга 787 и ербъс А350, въпреки че приземи големите А380 като неоправдано скъпи за експлоатация в момента.